تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .
تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .

نمایندگی فریجیدر


نمایندگی فریجیدر

 

فریجیدر یک کارخانه تولید لوازم خانگی در آمریکا می باشد . این شرکت فعالایت خود را با ساخت یخچال در ایالت ایندیانا در سال 1913 آغاز کرد .  در سال 1916 نمونه جدیدی از یخچال را به شکل امروزی آقای آلفرد مولونز اختراع کرد  سپس با توجه به ایده خار قالعاده ای که در این شرکت حکم فرما شد ویلیام سی دایرنت  بنیانگذار شرکت جنرال موتورز  اقدام به سرمایه گذاری در این شرکت کرد  و در سال 1919 نام رسمی این کارخانه فریجیدر (Frigidaire)  تعیین شد. 

از سال 1919 مالکیت این شرکت عملا با شرکت بزرگ جنرال موتورز بود . عمده فعالیت و تمرکز این شرکت در طول این دوره بر تولید یخچال های متفاوت و با تمرکز بر بهبود مستمر سالیانه بود .  در سال 1979 کارخانه وایت سوینگ واگذار شد  و نهایتا در سال 1986 این شرکت به الکترولوکس فروخته شد . در طول سال های مختلف این شرکت همواره در صدد ایجاد محصولات جدید برآمد و انواع  لوازم خانگی دیگر را به سبد محصول خود افزود . از جمله این محصولات می توان به یخچال های متنوع ،  ماشین لباسشویی در انواع مختلف و ماشین ظرفشویی  اشاره نمود .

 

 

 


این کارخانه در چند چیز ادعای اول بودن دارد :

·        یخچال تمام اتوماتیک

·        فریزر خانگی

·        تهویه مطبوع در تولیدات یخچال

·        استفاده از تکنولوژی محدود 30 درجه الکترونیکی

·        رنگ های هماهنگ و ضد زنگ برای لوازم خانگی

در طول سال هایی که این کارخانه در اختیار جنرال موتورز بود به شدت در حوزه تولید ماشین لباسشویی با سایر  رقبای خود در رقابت بود . این کارخانه توانست با  طراحی تایمر  افزایش دهنده سرعت شستشو که بعد ها در ماشین های ظرفشویی هم مورد استفاده قرار بگیرد در از رقبای خود پیشی بگیرد . بعد از آن با رونمایی از  واشر اتوماتیک در این محصول  عملا به عنوان یکی از برترین برند ها در تولید ماشین های لباسشویی مطرح شد .  ماشین لباسشویی فریجیدر  مجهز به سیستم شستشوی اتوماتیک مرکزی به دلیل وجود جنگ جهانی دوم خیلی دیر به بازار معرفی شد . ماشین های لباسشویی فریجیدر  به شکل منحصر به فردی لباس ها را شستشو می دادند .

ماشین های ظرفشویی فریجیدر هم با تکیه بر تجربه ماشین های لباسشویی فریجیدر تولید شدند . استفاده از  مکانیسم غلتک های فلزی به جای روغن در این تولیدات یکی از شاهکارهای کارخانه فریجیدر می باشد . در طول سال ها سرعت شستشو و نحوه شسشتوی لباس و ظروف در این تولیدات رو به تغییرات متعد و بهبود یافته بود و هر روز با رونمایی از یک خصیصه جدید لباسشویی های فریجیدر ، ماشین های ظرفشویی فریجیدر و یخچالی های فریجیدر را در راس اخبار تکنولوژی قرار می داد .

در زیر نگاهی به محصولات کارخانه فریجیدر با هم خواهیم انداخت :

 

یخچال فریز فریجیدر :

یخچال فریزر های فریجیدر انواع مختلفی را شامل می شوند که با استناد به مدل هایی که مشتریان درخواست داده اند و یا پسندیده اند و با ترکیبی از مدل های قدیمی و مدرن در این کارخانه تولید می شوند. انواع یخچال های فریجیدر عبارتند از :

·        یخچال و فریزر با طرح درب های فرانسوی فریجیدر

·        ساید بای ساید فریجیدر

·        یخچال  و فریزرهای با عمق زیاد فریجیدر

·        یخچال های تمام یخچال فریجیدر

·        یخچال های مخصوص نوشیدنی فریجیدر

·        یخچال های فشرده و یا جمع و جور فریجیدر

·        یخچال های فریجیدر  مجهز به فریزر در قسمت بالای یخچال

هر یک از انواع یخچال های فریجیدر که در بالا آورده شد در انواع مختلف توسط کارخانه تولیدی فریجیدر تولید می شود و بسته به هزینه و مبلغ مشتریان طیف های گسترده ای را شامل می شود .

 

سیستم ها تهویه مطبوع فریجیدر:

فریجیدر در تولید سیستم های تهویه مطبوع نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد . سیستم تهویه مطبوع فریجیدر برای اتاق های تولید ، کارخانه های صنعتی ، اتومبیل های مختلف همچون شورلت و ...تولید می شوند . جالب است بدانید  سیستم های تهویه مطبوع اولیه تولیدی فریجیدر از  آب به عنوان خنک کننده کندانسور های خود استفاده می کردند  .

 

ماشین های لباسشویی فریجیدر:

پس از آنکه در یخچال فریزر فریجیدر توانست خیلی موفق عمل کند وارد بازار رقابتی برای تولید ماشین های لباسشویی شد . ماشین های لباسشویی فریجیدر ابتدا در زمان جنرال موتورز رونمایی شدند  و با ارائه مدل تمام اتوماتیک خود توانستند نامی قدرتمند برای خود به دست بیاورند

 

ماشین های ظرفشویی فریجیدر :

با الگو پذیری از ماشین های لباسشویی ، ماشین های ظرفشویی فریجیدر هم تولید شدند . استفاده از تکنولوژی غلتک های ضد زنگ در تولید ماشین های ظرفشویی و سپس در ماشین های لباسشویی فریجیدر باعث شد تا آلودگی این محصولات به  شدت کاهش پیدا کند .

ماشین های لباسشویی فریجیدر و ماشین های ظرفشویی فریجیدر در طرح ها و رنگ های مختلف و متناسب با نیاز مشتریان تولید شد . انواع 6 کیلویی و 7 کیلویی این محصولات بسیار پر طرفدار بود تا جایی که توانست بیش از 70 درصد خریداران آمریکا را متقاعد نماید که به سمت این محصول گرایش پیدا کنند  .

به غیر از یخچال های مختلف فریجیدر و سیستم های تهویه مطبوع و ماشین های لباسشویی  و ماشین ظرفشویی فریجیدر در سال های اخیر توانسته طیف وسیعی از محصولات آشپزخانه را تولید و به بازار با برند خود فریجیدر معرفی نماید . از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود :

§        ماکروویو فریجیدر

§        هود فریجیدر

§        قهوه ساز و کتری برقی فریجیدر

§        بخار شوی فریجیدر

§        خشک کن فریجیدر

§        فر دیواری فریجیدر

§        مخلوط کن های فریجیدر

§        کابینت آشپرخانه فریجیدر

§        و ده ها محصول با کیفیت فوق العاده

 

نمایندگی محصولات فریجیدر

با توسعه فعالیت های کارخانه فریجیدر و حضور مشتریان این کارخانه  در همه نقاط جهان نمایندگی های فریجیدر  فعال شدند . فریجیدر ضمن اینکه در کل ایالت ها و شهر های آمریکا نمایندگی فعال دارد در اروپا ، افریقا ، آسیا و سایر نقاط دیگر نیز نمایندگی های فعال  و مورد تایید خود دارد که اکثرا از طرف متخصصین این شرکت آموزش دیده و دارای صلاحیت بالایی هستند .

چه محصولات شما دارای گارانتی  تعمیرو یا گارانتی تعویض باشند نمایندگی های فریجیدر و تعمیرگاه های مجاز فریجیدر در همه ایام سال پاسخگوی نیاز مشتریان خود می باشند .

 

نمایندگی فریجیدر در ایران

خوشبختانه در ایران نیز نمایندگی فریجیدر فعال بوده و دفتر مرکزی این کارخانه در تهران دایر می باشد . نمایندگی تعمیرات فریجیدر در تهران  همواره آماده خدمات رسانی به مشتریان این کارخانه با کادر یآموزش دیده و تمام حرفه ای می باشد .

نمایندگی تعمیرات فریجیدر با استفاده از کادری مجرب و کارشناسان خبره  انواع تعمیرات این کارخانه را از جمله تعمیر یخچال فریز فریجیدر ، تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر ، تعمیر ماشین ظرفشویی فریجیدر  و انواع خدمات تعمیرگاهی دیگر را برای هم وطنان محترم انجام می دهد .

تعمیرگاه مجاز فریجیدر  آی پی امداد با سال ها تجربه و با استفاده از کادری آموزش دیده در هر زمان آماده پاسخگویی به سئوالات و مشکلات مشتریان خود می باشد . مزایای ویژه استفاده از خدمات  تعمیرگاه مجاز فریجیدر  آی پی امداد  را می توان به طور خلاصه به شرح زیر عنوان کرد :

1-    استفاده از کارکنان و متخصصین آموزش دیده و با صلاحیت

2-    استفاده از قطعات اصلی  خود کارخانه فریجیدر

3-    انجام خدمات در کم ترین زمان و با بهترین کیفیت

4-    انجام خدمات در منزل شخصی شما

5-    انجام تعمیرات با نرخ مصوب

6-     ارائه تخفیفات به مشتریان دائمی

7-    انجام همه خدمات پس از فروش فریجیدر  برای همه محصولات

و ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.