تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .
تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .

نمایندگی تعمیرات یخچال الجی

نمایندگی تعمیرات یخچال الجی

تعمیر یخچال الجی

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات الجی جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . نمایندگی تعمیرات مرکزی ارائه دهنده خدمات تعمیرات لوازم خانگی ال جی و سایر برندهای معتبر آسیایی ، آمریکایی ، اروپایی و ایرانی می باشد.شما تنها با یک تماس تلفنی یا ثبت درخواست از این قسمت میتوانید درخواست خود را اعلام کنید تا تکنسین های مربوط به تعمیرات یخچال فریزر،تعمیرات ساید بای ساید، تعمیرات ماشین لباسشویی،تعمیرات ماکروویو(ماکروفر)، تعمیرات کولرگازی و اسپیلت  که همگی با تجربه و فنی می باشند در محل حاضر شده و تعمیرات را در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به انجام برسانند.

انواع تعمیرات تخصصی کلیه محصولات الجی را با تامین قطعات فابریک ( از انبار آی پی ) از ما بخواهید .

اگر شما به تازگی لوازم خانگی خودرا خریداری کرده اید و کارت گارانتی آن همچنان معتبر می باشد می توانید با تماس با نمایندگی ال جی از مزایای کارت گارانتی برخوردار شوید.در غیر اینصورت میتوانید با تماس با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز ال جی در تهران تماس گرفته واز خدمات ما در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات اصلی بهره مند گردید.

ویژگی های تعمیرگاه مرکزی تعمیرات ال جی  LGماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید،مایکروفر(ماکروفر، ماکروویو)،اسپیلت

  1. سرویس در محل : در سالهای گذشته برای برخی از تعمیرات لوازم خانگی لازم بود لوازم را به تعمیرگاه ها منتقل و تعمیرات در آنحا انجام پذیرد ولی امروزه   این مجموعه باداشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارها 100% تعمیرات را درمحل انجام می دهد.شما کافیست با یک تماس و اعلام آدرس و شرح خرابی دستگاه در سریعترین زمان ازخدمات ما بهره مند شوید.همچنین میتوانید از قسمت .... درخواست خود را اعلام بفرمایید تا کارشناسان ما سریعا با شما تماس گرفته و نسبت به تعمیرات لوازم خانگی شما اقدامات لازم را به عمل آورند.
  2. قطعات اصلی:اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه های مشتریان است زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل دستگاهها دچار صدمات جبران ناپذیری خواهند شد.این مجموعه با در نظرگرفتن این دغدغه همشهریان تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی شرکتی انجام می دهد.
  3. ضمانتنامه : تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید . به منظور اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده دارای یکسال گارانتی می باشد.
  4. قیمت مناسب: تمامی خدمات بر طبق نرخ های مصوب اتحاده انجام میپذیرد.
  5. سرویس دوره ای: شما میتوانید با عضویت در سیستم سرویس دوره ای ازخدمات این سیستم بهره مند شوید و در ازای پرداخت هزینه ناچیز سرویس به صورت دوره ای از خراب شدن وهمچنین آسیب های جدی به دستگاههای خود جلوگیری کنید.

.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بکو

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بکو

تعمیرات لوازم خانگی بکو با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بکو

1 : ابتدا با نزدیکترین شعبه  تعمیرگاه و نمایندگی مجاز یخچال فریزر بکو خود در زیر تماس حاصل فرمایید .

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال  سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ ) : در سالهای گذشته برای برخی از تعمیرات لوازم خانگی لازم بود لوازم را به تعمیرگاه ها منتقل و تعمیرات در آنحا انجام پذیرد ولی امروزه   این مجموعه باداشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارها 100% تعمیرات را درمحل انجام می دهد.نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

انواع تعمیرات تخصصی کلیه محصولات سامسونگ را با تامین قطعات فابریک ( از انبار آی پی ) از ما بخواهید .

قطعات اصلی:اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه های مشتریان است زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل دستگاهها دچار صدمات جبران ناپذیری خواهند شد.این مجموعه با در نظرگرفتن این دغدغه همشهریان تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی شرکتی انجام می دهد.

  1. ضمانتنامه : تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید . به منظور اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده دارای یکسال گارانتی می باشد.
  2. قیمت مناسب: تمامی خدمات بر طبق نرخ های مصوب اتحاده انجام میپذیرد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو

تعمیر یخچال دوو در نمایندگی دوو : مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات دوو جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت ، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص ( تعمیرکار یخچال دوو ) به محل شما اعزام میگردد .نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو


خدمات نمایندگی فریجیدر

سرویس و خدمات نمایندگی فریجیدر

نمایندگی تعمیرات فریجیدر-نمایندگی فریجیدر-تعمیرگاه مجاز فریجیدر

  • تعمیر یخچال فریجیدر
  • شرکت فریجیدر یک شرکت مصرفی و تجاری در زمینه لوازم خانگی به عنوان شرکت تولید کننده یخچال تاسیس شد. اولین یخچال فریزر خود را در سال 1916 توسعه داد. در سال 1918 یکی از بنیان گذاران شرکت جنرال موتورز در آن سرمایه گذاری کرده و در سال 1919 فریجیدر را تاسیس کرد.


  • شارژگاز یخچال فریجیدر
  • تعویض ترموستات یخچال فریجیدر
  • تعویض فن فریجیدر
  • تعویض فن کندانسور
  • تعویض موتور یخچال فریجیدر
  • تعویض شیربرقی فریجیدر
  • تعویض دمپر یخساز فریجیدر
  • تعویض سنسور یخچال فریجیدر
  • تعویض ترموفیوز ساید بای ساید فریجیدر
  • سرویس سالیانه کندانسور فریجیدر
  • تعویض لاستیک درب یخچال فریجیدر و رگلاژ درب
  • تعویض برد الکترونیکی فریجیدر
  • تعمیر برد الکترونیکی فریجیدر
  • تعویض تایمر فریجیدر
  • تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید فریجیدر
  • تعویض فیلتر لیوانی فریجیدر
  • تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
  • تعمیر تایمر ماشین لباسشویی در نمایندگی فریجیدر
  • تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی فریجیدر
  • تعمیر ماشین ظرفشویی فریجیدر
  • مجموعه آی پی امداد تعمیرگاه مجاز فریجیدر با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات فریجیدر جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.