تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .
تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .

آموزش تمیز کردن جاروبرقی

جاروبرقی یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی به شمار می آید که در صورت بروز مشکل روند و پروسه نظافت خانه با مشکل مواجه خواهد شد. نکاتی باید در زمان حفظ و نگهداری جاروبرقی رعایت شود. که در این مطلب از فروشگاه اینترنتی قطعات لوازم خانگی تحت عنوان آموزش تمیز کردن جاروبرقی برای شما درج کرده ایم. چرا که تمیز کردن جاروبرقی، یکی از اساسی ترین و مهم ترین نکاتی است که باید در زمان استفاده از این دستگاه به آن توجه داشته باشید. با ما همراه باشید تا بیش تر باتمیز کردن جاروبرقی به صورت مرحله به مرحله آشنا شوید.

فهرست

·        آموزش تمیز کردن جاروبرقی

·        برای تمیز کردن جاروبرقی به چه وسایلی نیاز داریم؟

·        چگونه اقدام به تمیز کردن جاروبرقی کنیم؟

·        چگونه اقدام بهتمیز کردن و پاکسازی قطعات جاروبرقی کنیم؟

·        بررسی نحوه تمیز کردن جاروبرقی

آموزش تمیز کردن جاروبرقی

آموزش تمیز کردن جاروبرقی از جمله آموزش هایی است کهباید در جهت نگهداری و محافظت از دستگاه، به آن مسلط باشید. چرا کهاز حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و باعث افزایش طول عمر وسلامتجاروبرقی می شود. در این مطلب به صورتعنوان بندی های مختلف، اجزای متفاوت جاروبرقی رابه صورت مرحله به مرحله تمیز خواهیم نمود. در واقع در ادامه شما بیش تر باتمیز کردن جاروبرقی آشنا خواهید شد.

برای تمیز کردن جاروبرقی به چه وسایلی نیاز داریم؟

برای تمیز کردن جاروبرقی، نیاز به لوازم و تجهیزاتی می باشد که باید  پیش از شروع به تمیز کردنجاروبرقی، آن ها را فراهم کنید تا در زمان انجام کار با مشکل مواجه نشوید:

·        آب

·        چاقو یا قیچی

·        صابون ملایم

·        مواد معطر

·        پاکت جاروبرقی (نو و جدید)

اگر در منزل خود جاروبرقی ال جی دارید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود در منزل اقدام به خرید قطعات جاروبرقی ال جی از آی پی یدک کنید.

چگونه اقدام به تمیز کردن جاروبرقی کنیم؟

حال بایدپس از آماده سازی لوازم و وسایل برای تمیز کردن جاروبرقی، اقدام به تمیز کردن جاروبرقی کنید. شما می توانید مراحل تمیز کردن جاروبرقی رادر ادامه دنبال کنید:

·        قطعات و لوازم جانبی دستگاه رابرای تمیز کردن جاروبرقی با ماده ضد عفونی کننده ملایم مانند مایع دستشوییتمیز نمایید.

·        برای تمیز کردن جاروبرقی، بهتر استمقدار مایع دستشویی و یا ظرفشویی را در آب حل کنید و لوازم جانبی را به مدت نیم ساعت در داخل آن بگذارید.

·        پس از گذشت نیم ساعت، تمامی لوازم جانبی جاروبرقی را به بیرون بیاورید و پس از آب کشی به خوبی آن ها خشک کنید.

·        در زمان تمیز کردن جاروبرقی، از شست و شو قطعات فلزی به این روش به شدت خودداری کنید.

·        کیسه جاروبرقی و فیلتر را از جای خود خارج کنید و با کمک مایع دستشویی و آب آن ها را به خوبی تمیز کنید.

·        اجازه دهید تا اتمام تمیز کردن جاروبرقی، این قطعات به خوبی خشک شوند.

·        از استفاده فیلتر و یا کیسه جاروبرقی به صورت خیس و یا نم داراجتناب کنید.

·        در صورتی که کیسه جاروبرقی شما یک بار مصرف است، می توانید آن را دور بی اندازید و از یک کیسه نو و جدید استفاده کنید.

·        در جهت تمیز کردن جاروبرقی، می توانید داخل دستگاه را با پارچه ای نمدار پاک کنید و در صورتی که درون جاروبرقی بوی کپک می دهد، درب آن را به مدت یک روز باز بگذارید تا بوی کپک از بین برود.

·        شما می توانید برای جلوگیری از پخش شدن مجدد بوی کپک از بو گیر استفاده کنید.

·        اگر در زمان تمیز کردن جاروبرقی، تمامی لوازم جانبی دستگاه اعم از لوله، شلنگ، کیسه و... شسته شده و تمیز شدند، باید اجازه دهید تا تمامی آن ها به خوبی خشک شوند.

·        پس از این که هر کدام به خوبی خشک شدند، می توانیددر جای خود قرار دهید. و مجدد جاروبرقی را پس از تمیز کردن جاروبرقی، مونتاژ کنید.

در صورت استفاده از جاروبرقی زیمنس و بروز خرابی در این دستگاه می توانید با خرید قطعات جاروبرقی زیمنس از آی پی یدک اقدام به تعمیر این محصول در منزل نمایید.

چگونه اقدام به تمیز کردن و پاکسازی قطعات جاروبرقی کنیم؟

همان طور که می دانید، جاروبرقی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که در زمان تمیز کردن جاروبرقی باید به تمیز کردن و نظافت آن ها پرداخت. در ادامه می توانید از طریق مراحل آورده شده، اقدام به تمیز کزدن و پاکسازی قطعات جاروبرقی کنید:

·        قطعات جاروبرقی و اتصالات آن، اعم از لوله استیل، برس، خرطومی، دسته بلوتوث و پاکت جاروبرقی، در زمان تمیز کردن جاروبرقی، از جای خود دربیاورید.

·        پس از این که آن ها را خارج کردید، با استفاده از ماده ضد عفونی کننده و دستمالآن ها را تمیز کنید.

·        حتما کیسه و فیلتر را در زمان تمیز کردن جاروبرقی از یاد نبرید.

·        به دلیل گرد و خاکی که از کیسهنشات می گیرد، در زمان تمیز کردن جاروبرقی، از ماسک استفاده نمایید.

·        شما می توانید با استفاده از قیچی و یا چاقو، غلطک جاروبرقی را تمیز کنید.

·        پس از به اتمام رسیدن مراحل تمیز کردن جاروبرقی، حتما تمامی بخش ها را در جای خود قرار دهید.

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد تعمیر جاروبرقی بوش خود را داریداما نمی دانید قطعات این محصول را از کجا تهیه نمایید اقدام به خرید قطعات جاروبرقی بوش از آی پی یدک نمایید.

بررسی نحوه تمیز کردن جاروبرقی

تمیز کردن جاروبرقی، به طور کلی از چند مرحله ساده و از لوازم و وسایلی در دسترس انجام می شود. اما اجرا و اعمال همین چند کار ساده در جهت تمیز کردن جاروبرقی، می توانند باعث افزایش طول عمر دستگاه شده و از آن در مقابل اتفاقات ناگهانی محافظت کند. توجه داشته باشید که هر یک از لوازم برقی پر استفاده مانند جاروبرقی، نیاز به رسیدگی و رعایت نکاتی در جهت حفظ و نگهداری دارند. تمیز کردنجاروبرقی از جمله مواردی است که باید در زمانمراقبت از دستگاهبه آن عمل کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.