تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .
تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .

نمایندگی بلومبرگ

نمایندگی بلومبرگ

 

تاریخ تاسیس شرکت بلومبرگ به سال 1883 باز می گردد . موسس بلومبرگ فردی بود به نام برنارد بلومبرگ بود و در واقع نام اصلی بلومبرگ وام دار نام این فرد یا موسس شرکت بلومبرگ است و مرکز تاسیس این شرکت در آلمان قرار داشت و فعالیت اولیه آن در صنعت متالوژی بود . کم کم بلومبرگ فعالیت در حوزه متالوژی را کاهش داد و شروع به پخش لوازم خانگی در سال 1935 نمود و در نهایت در سال 1949 چشم انداز خود را برای تولید لوازم خانگی تدوین کرد. 

در سال 1979 اولین ماشین لباسشویی بلومبرگ تولید شد و توانست در سال 1981 ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک را روانه بازار کند. در سال 2004 تولیدات داخلی این برند به تولید فراملی ارتقا یافت و توانست بازار های خارجی زیادی را از آن خود کند. سپس در سال 2009 نسل دوم محصولات لوازم خانگی بلومبرگ با برندی دوباره ساخته شده به جامعه مشتریان جهانی معرفی شد .

  

بلومبرگ در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین برند های جهانی لوازم خانگی در آلمان مشغول به فعالیت بوده و تمامی محصولات این کارخانه توسط خود کارخانه بلومبرگ و با برند خود این کارخانه وارد بازار های جهانی می شود.

سال ها است که بلومبرگ با استفاده از وسایل پیشرفته تولید و کاری متخصص و حرفه ای به یک نام کیفی و پر ارزش در لوازم خانگی اروپایی مبدل شده است. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در اروپا در بسیاری از کشور های جهان حضور دارد و در این کشور ها نمایندگی بلومبرگ فعال هستند.

بلومبرگ توانسته به طور فزاینده ای نیاز های روزمره زندگی مشتریان خود را شناسایی و در انواع نیاز های هر خانه ای حرفی برای گفتن داشته باشد . تولیدات شرکت بلومبرگ به دلیل کیفیت بالا ، کم مصرف بودن و داشتن اعتبار بالا در سازمان های حامی انرژی به دلیل مصرف کم برق، سازگاری با محیط زیست و قابلیت های تولیدی و طراحی برتری که نسبت به رقبای خود دارد به عنوان یکی از برترین لوازم خانگی حال حاضر دنیا و اروپا شناخته می شود. جالب است بدانید در تولید قطعات و محصولات بلومبرگ از قابلیت و تکنولوژی  RoHS استفاده شده  که در حالت معمول 95% این تولیدات در طبیعت قابل بازیافت می باشد و این از تکنولوژی های منحصر به فرد بلومبرگ در مقایسه با رقبای خودش می باشد.

 

 

محصولات بلومبرگ در نمایندگی بلومبرگ در تهران

 

محصولات بلومبرگ در ایران و توسط دفتر مرکزی بلومبرگ و تعدادی از نمایندگی های مجاز بلومبرگ در تهران و سایر شهرستان های بزرگ عرضه می شود. عرضه محصولات بلومبرگ به صورت اورجینال و اصلی را فقط باید از نمایندگی های مجاز بلومبرگ دریافت نمود زیرا ساخت برند های تقلبی و عرضه محصولات غیر استاندارد با نام بلومبرگ را کارخانه بلومبرگ و نمایندگی بلومبرگ پاسخگو نخواهند بود. با خرید از نمایندگی بلومبرگ در تهران می توانید از اصل بودن خرید خود اطمینان داشته و بدون نگرانی در صورت نیاز به تعمیرات پس از سال ها از خدمات نمایندگی تعمیرات بلومبرگ به عنوان تعمیرگاه مجاز بلومبرگ در تهران بهره ببرید.

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در ایران  تنها خدمات تعمیرات محصولات ارجینال و اصل شرکت بلومبرگ را متقبل می شود. نکته حائز اهمیت شناخت نمایندگی تعمیرات بلومبرگ و درخواست هرگونه خدمات از تعمیرگاه های مجاز بلومبرگ می باشد که به خوبی نسبت به تکنولوژی و تعمیرات این لوازم اشراف کامل را دارند.

در نمایندگی بلومبرگ شما می توانید انواع محصولات بلومبرگ را با شرایط واقعی و زیر نظر شرکت اصلی بلومبرگ خریداری نمایید. قسمتی از محصولات این شرکت عبارتند از:

·        لوازم آشپزخانه بلومبرگ

o       اجاق گاز دیواری بلومبرگ

o       مایکروویو بلومبرگ

o       اجاق گاز الکترونیکی بلومبرگ

o       برد الکترونیکی

o       برد دو گانه سوز

·        ماشین ظرفشویی بلومبرگ

·        خشکشویی بلومبرگ

o       خشک کن

o       خشکشویی ساید بای ساید

o       خشکشویی دو قلو قابل حمل

o       ماشین لباسشویی

·        یخچال فریزر بلومبرگ

·        دستگاه تهویه بلومبرگ

·        و...

 

جالب است بدانید شرکت بلومبرگ تولید محصولات خود را با بیش از 50 برند و افزون بر 8000 مدل به بازار عرضه می کند و تمامی این محصولات در نمایندگی بلومبرگ در هر کشوری به فروش می رسد.

 

 

 

چرا باید بلومبرگ بخرید؟

به چهار دلیل عمده خرید محصولات بلومبرگ توصیه می شود.

 

1-بلومبرگ با زندگی شما هارمونی دارد

برند بلومبرگ به عنوان یک برند آلمانی معتبر در سطح دنیا شناخته می شود و خوب می دانید که صنعت آلمان از بهترین صنایع در کل دنیا می باشد. تخصص و تجربه تولیدی بالای این کارخانه و رضایت بالای مشتریان این شرکت باعث شده تا جای خود را در خانه بسیاری از مصرف کنندگان اروپایی در ابتدا و اکنون در سایر کشور های جهان باز کند . به دلیل کیفیت بالای تولیدات بلومبرگ  و تکمیل بودن سبد محصولات لوازم خانگی بلومبرگ و تطبیق با محیط زیست و همچنین به دلیل استفاده راحت از این محصولات می توان گفت محصولات بلومبرگ با زندگی شما هارمونی خواهد داشت.

 

2- هارمونی با طبیعت

یکی از اولویت های بلومبرک در تولید محصول حفظ محیط زیست می باشد. این موضوع را می توان از تلاش این شرکت برای کاهش مصرف برق و همچنین آب در محصولات این شرکت به خوبی شاهد بود.

بلومبرگ در کارخانه ای تولید می شود که صاحب گواهینامه ISO14001 در کیفیت محیط زیست می باشد .این گواهینامه به شرکت هایی اعطا می شود که رعایت استاندارد های محیط زیست را انجام داده باشند.

البته این تنها دلیل ما برای محافظت از محیط زیست نیست. در اغلب محصولات بلومبرگ از تکنولوژی  استفاده RoHS شده است که این قابلیت را به محصولات بلومبرگ می دهد که تا 95 درصد بازیافت پذیر هستند.

 

3- با خانه شما هارمونی دارد

بلومبرگ در طراحی محصولات خود به شدت در خصوص جزئیات و زیبایی محصولاتش توجه دارد .طرح های متفاوت و متنوع محصولات بلومبرگ باعث شده تا محصولات این شرکت با هر خانه ای هارمونی داشته باشد.

 

4- با خودتان هارمونی خواهد داشت

وقتی بلومبرگ در تلاش است تا زندگی شما را بیشتر لذتبخش کند پس طبیعتا با شما هارمونی دارد .کنترل و استفاده ساده از محصولات بلومبرگ، تولیدات قابل اعتماد و با کیفیت بالا، استفاده منحصر به فرد از تکنولوژی های ابداعی خود بلومبرگ و ... که می تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد دلیل دیگری بر این مدعا است.

 

 

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ

یکی از مزیت های بزرگ شرکت بلومبرگ آموزش تخصصی افرادی است که خواهان ارائه خدمات پس از فروش این شرکت به مشتریان ارزشمند بلومبرگ می باشند. از جمله این افراد متخصصین تعمیر و نگهداری محصولات بلومبرگ می باشند . شرکت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به عنوان نماینده تعمیرات بلومبرگ در تهران دارای کد رسمی نمایندگی بلومبرگ در ایران می باشد. تمامی تعمیرکاران این شرکت دوره های تخصصی این شرکت را در زمان های مختلف سپری کرده و گواهینامه صلاحیت از شرکت بلومبرگ دریافت کرده اند .

تعمیرگاه مجاز بلومبرگ در تهران و سایر شهرستان ها حتما دارای کد رسمی نمایندگی تعمیرات بلومبرگ هستند، ولی شرکت ؟؟؟؟؟؟ با استفاده از کادری تخصصی و به عنوان نماینده اصلی تعمیرات شرکت بلومبرگ با کد رسمی از این شرکت به عنوان برترین شرکت خدمات پس از فروش و تعمیرات و نگهداری بلومبرگ در خدمت تمامی همشهریان عزیز می باشد .

هر یک از محصولات متنوع بلومبرگ را می توانید با مشاوره ما خرید نموده و در صورت نیاز به تعمیرات و یا خدمات دوره ای با خیال آسوده با کارشناسان نماینده رسمی تعمیرات بلومبرگ تماس گرفته و در کم ترین زمان و حتی در محل زندگی خودتان از خدمات ما بهره مند شوید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.