تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .
تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .

تعمیر جاروبرقی سراسر تهران 88959591

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز جاروبرقی

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای مجوز از اتحادیه های مربوطه ، نمایندگی های معتبر و تکنسینهای مجرب ، متعهد و کارآمد مفتخر است انواع جاروبرقی : خانگی ، صنعتی ، جاروشارژی ، بخارشو و ... را در محل با ضمانت نامه 12 ماهه رسمی تعمیر نماید . ( تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران )

تعمیرات کلیه لوازم خانگی بدون تعطیلی در لحظه در محل با قطعات فابریک و ضمانت نامه رسمی انجام می پذیرد .

انواع جارو و برندها که تعمیرات آنها در مجموعه آی پی امداد انجام میگردد : جارو شارژی ، جارو برقی خانگی ، جارو صنعتی ، جارو هوشمند و...

  

سوالات  متداولی که برای مشتریان محترم مجموعه آی پی بابت تعمیر جارو برقی به وجود آمده به شرح زیر می باشد ...

1 : جارو برقی مکش قوی ندارد 2 : صدای موتور جاروبرقی عوض شده و صدای بدی میدهد 3 : سیم جمع کن جاروبرقی خراب شده است 4 : از جاروبرقی دود و بوی بدی بلند شد

جهت اطلاعات بیشتر از سوالات و جوابهای آنها در ارتباط با تعمیرات جاروبرقی کلیک نمایید

تعمیر جاروبرقی

توضیحاتی مختصر در ارتباط با بعضی برندها :

بوش : از تولیدکنندگان معتبر لوازم‌خانگی برقی کوچک و بزرگ در دنیا است که سالیان متمادی به‌عنوان یکی از بهترین برندها در سراسر جهان معرفی‌شده است. توان مکش جاروبرقی های بوش بسیار بالا و قدرتمند می باشد.طراحی های منحصربه فرد این کمپانی در کنار کیفیت بالای آن همواره چشم گیر بوده است . بهره‌گیری از فیلترهای بهداشتی در جاروهای بوش مانع خروج گردوخاک از دستگاه شده و هوا را آلوده نمی‌کند. صدای کم ، سهولت استفاده و سهولت حمل از دیگر ویژگی های حائز اهمیت جاروبرقی های این برند می باشد.

ال جی : برند ال جی که یکی از بهترین و پر مخاطب ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی می باشد ،جاروبرقی های با کیفیت و کارامدی به بازار عرضه می کند . طراحی بدنه ی جاروهای ال جی بسیار ساده و کاربردی ست و جنس مواد به‌کاررفته در این دستگاه باعث شده است نگاه مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند . ال جی شرکتی معتبر در زمینه‌ی تولید لوازم‌خانگی برقی است که دستگاه‌های متنوعی به بازار جهانی عرضه کرده است و مشتریان و علاقه‌مندان زیادی در سراسر جهان دارد.

کنوود : برند ژاپنی کنوود، تولیدکننده انواع رادیو آماتورها، تلویزیون‌ها، کولرها،جاروبرقی ها، دستگاه‌های های-فای و بسیاری از تجهیزات صوتی می‌باشد.یکی دیگر از تولیدات این کمپانی مشهور جاروبرقی ها می باشد ،جاروبرقی هایی که با قدرت مکش فوق العاده ای که دارد ریزترین آشغال ها و ذرات روی زمین را پاکسازی می کند. صدای کم و طراحی زیبای این برند باعث شده است همواره در میان لیست برتر نام این برند بدرخشد.

سامسونگ : شرکت کره ای سامسونگ تولیدکننده انواع لوازم خانگی برقی از قبیل تلویزیون ، یخچال و فریزر،ماشین ظرفشویی ،لباس شویی و جاروبرقی می باشد. جاروبرقی های تولیدشده توسط این برند کارامد و با کیفیت می باشد و از این رو توانسته است در لیست برتر قرار بگیرد. این برند محبوب یکی از موفق ترین و محبوب ترین برندها نزد مردم جهان میباشد. جاروبرقی های سامسونگ پر قدرت و کم صدا می باشند و حمل آنها به خاطر وزن معقولی که دارد راحت و آسان است.

فیلیپس : تولیدات این شرکت ، جای هیچ نگرانی برای خریداران باقی نمی‌گذارد چرا که فیلیپس سالهاست به تولید لوازم‌خانگی برقی کوچک و بزرگ مشغول است و در سراسر جهان طرفداران و خریداران خود را راضی نگه‌داشته است. جاروبرقی های این برند با مکش بالایی که دارند ریزترین غبار و آشغال را از زمین پاکسازی می کند.گارانتی محصولات فیلیپس نقطه ی مثبت دیگری است که قوت قلب را برای همراهانش به ارمغان آورده است .

پاناسونیک : شرکت پاناسونیک سال‌ها در تولید و عرضه انواع لوازم برقی ازجمله لوازم برقی خانگی و صوتی تصویری فعالیت داشته و ضمن ارائه محصولاتی که همواره نوآوری و کیفیت به همراه داشته‌اند موفق به جلب رضایت مصرف‌کنندگان این حوزه شده است. جاروبرقی های پاناسونیک دارای مکش فوق العاده ، وزن و صدای کم و طراحا های بسیار زیبا هستند.

دلونگی : گروه دلونگی ، یکی از مشهورترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در اروپا، مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است. این برند که امتحان خود را به خوبی پس داده است جاروبرقی هایی منحصربه فرد با توان و مکش بالا تولید می کند که کوچکترین ذرات را یافته و زمین را از وجود هرگونه غبار و پرز های اضافی فرش و... پاک می کند. جاروبرقی های دلونگی کارامد و سبک بوده و بهترین همراه برای هر خانه ای می باشد.

دوو : جاروبرقی های شرکت دوو از طراحی همه‌پسندی برخوردار هستند و به‌واسطه رنگ‌های مختلفی که برای آن در نظر گرفته شده به‌راحتی می‌تواند نیاز سلایق مختلف را پوشش دهد. توان موتور جاروبرقی های این برند بسیار بالا می باشد و صدای کمی دارند . طراحی های منحصر به فرد این برند نگاه همگان را به خود جذب کرده است.

بکو : بکو شرکت تولیدکنندهٔ لوازم خانگی ترکیه‌ای می باشد که در سال ۱۹۶۷ در استانبول تأسیس شد. این شرکت در تولید جاروبرقی تبحری ویژه دارد . به طوری که توان و قدرت موتور در این جاروبرقی ها بالا می باشد و سایز انها متناسب است یعنی نه بزرگ است که جاگیر باشد و نه آنقدر کوچک که آسیب پذیر باشد! جاروبرقی های بِکو با وجود قدرت و مکش بالا آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند.

سیمنس : سیمنس شرکتی آلمانی می باشد که در زمینه ی تولید لوازم خانگی از سال1847 فعالیت داشته است . این شرکت در زمینه تولید جاروبرقی های با توان و قدرت بالا بسیار موفق بوده و امتحان خود را به خوبی پس داده است . صدای کم ، سهولت استفاده و سهولت حمل از دیگر ویژگی های حائز اهمیت جاروبرقی های این برند می باشد.

15 نکته مهم درباره جاروبرقی ها

1. قدرت موتور مهم میباشد
هنگام خرید به این نکته توجه فرمایید که جاروبرقی از میزان توان و قدرت 1300 تا 2200 وات برخوردار باشد و حتی الامکان از انتخاب جاروبرقی با توان 1000 خودداری فرمایید .
2. قد دسته جاروبرقی مهم میباشد
هنگام خرید دقت فرمایید قد دسته جاروبرقی قابل تنظیم باشد تا متناسب با قد خود تنظیم نمایید .
3. چند‌کاره بودن
جاروبرقی انتخاب نمایید که بتوان زوایا ، گوشه ها و کناره ها را با آن جارو کرد .
4. صدای کم جاروبرقی بسیار مهم است
هنگام خرید از کم بودن صدای موتور جارو برقی اطمینان حاصل کنید تا هنگام استفاده از آن دیگران اذیت نشوند و در ضمن هنگامی که تغییری در صدای جاروبرقی احساس کردید سریعا به تعمیرکار اطلاع دهید
5. ضدعفونی و ضد باکتری
جاروبرقی‌هایی که  قابلیت ضدعفونی و ضدباکتری کردن محیط را  به دلیل وجود مخزن و فیلتر ضدعفونی‌کننده دارند ؛ می‌توانند برای افراد حساس ، مبتلا به آلرژی و بیماران مبتلا به آسم بسیار مفید باشند .
6. روبات‌های تمیز‌کننده
جاروبرقی هایی که جدیدا به بازار آمده اند و هوشمند هستند میتوانند ذرات را جمع آوری کنند ولی در گوشه ها موفق نیستند .
7. سرامیک‌شو‌ها
 بعضی از جاروبرقی ها قابلیت جمع آوری آب را دارند که میتوانند سرامیک ها را نیز تمیز کنند .
8. آب را جارو نکنید
جاروبرقی هایی که قابلیت جمع آوری آب را ندارند از آنها برای تمیز کردن مایعات استفاده نکنید ، حتما به موتور ضرر میزند .
9. نوع کیسه‌ها را بدانید
 از کیسه های پاکتی و یک بار مصرف استفاده کنید و بعد از هر بار مصرف آنها را عوض کنید .
10. فیلترها را تمیز کنید
حتما هر ماه فیلتر جاروبرقی خود را چک کنید چون در صورتیکه فیلتر جاروبرقی خود را تمیز نکنید قدرت مکندگی پایین می آید و در نهایت به موتور ضرر میرساند .
11. لوازم جانبی و تعمیرگاه ها
هنگام خرید دقت فرمایید که لوازم جانبی آن در بازار موجود باشد و در صورت خرابی تعمیرگاه مجاز آی پی در خدمت شما می باشد .
12. بیشتر از 30 دقیقه ستفاده نکنید
در صورتیکه بیشتر از 30 دقیقه از جاروبرقی به طور مستمر استفاده کنید به موتور آن آسیب میرسد .
13. ماهی یک‌بار تمیزش کنید
ماهی یک بار تمامی لوازم جانبی جاروبرقی را از آن خارج کنید و با یک پارچه مرطوب بخش داخلی جاروبرقی ، لوله و اتصالات آن را خوب تمیز کنید و اجازه دهید که یک ساعت در جاروبرقی باز بماند تا رطوبت و بوی آن کاملا از بین برود .
14. زاویه‌دار بخرید
پیش از خریدن جاروبرقی به میزان تحرک و انعطاف پذیری دستگاه در حین حرکت توجه کنید . شما باید بتوانید دستگاه را به زوایای مختلف در خانه استفاده کرده و آنجا را تمیز کنید.
15. موظب زباله ها تیز باشید
هرگز با جاروبرقی زباله‌های نمدار، خاکستر سیگار یا ته سیگار روشن، زباله‌های تیز و شاخ و برگ گل را جارو نکنید. این کار موجب آسیب دیدن لوله خرطومی و بخش‌های داخلی جاروبرقی می‌شود.

لینکهای مرتبط

راهنمای خرید جاروبرقی

توصیه هایی درباره جاروبرقی

دانستنیهایی از جاروبرقی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی

آاگ ،بوش ، دوو ، جنرال الکتریک ،  هایسنس ،  گوسونیک ،  گاسونیک ، سونی ،  پاناسونیک ،  سامسونگ ،  ال جی ،  شارپ ،  اوشن ،  بکو ،  زیمنس ،  ویرپول ،  باگنشت ، کنوود ،  الکترولوکس ،  نف ،  زانوسی ، سوپرا ،  پارس ، کلویناتور ،  هوور ، هیتاچی ،  تفال ، زیرووات ،بلومبرگ ،  هایر ، همیلتون ،  هاردستون ، سانی ،  میله ،  دلونگی ،  مولینکس ،  تی سی ال ، آریستون ،  فیلیپس ،  اسمگ ،  سانیو ،  بایترون ،  فاگور ،  کیچن اید ، ناسیونال

تلفن نمایندگی های تعمیرات جاروبرقی در سراسر تهران

1 : شمیرانات ، اقدسیه ، آجودانیه ،داراباد ، سوهانک ، تجریش و…

(20 خط ):26154968

2 : شمال ، نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

(20 خط ):22729703

3 : غرب ، آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و …

(20 خط ):44840509

4 : کوی فراز ، بوعلی ، میدان کتاب ، شهرداری و…

(20 خط ):88986181

5 : شهرک غرب و سعادت آباد

5_88972002

6 : مرکز ، یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

(20 خط ):88959591

7 : شرق ، تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

(20 خط ):77170036

8 : جنوب ، انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

(20 خط ) :66715774

در صورت هرگونه مشکل ، انتقادات یا شکایات با شماره 09123336936 تماس حاصل فرمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.