تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .
تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه ای درخشان مفتخر است کلیه تعمیرات لوازم خانگی را با آگاه سازی تعمیرات و شفاف سازی قیمت تعمیر نماید .

تعمیر ماشین ظرفشویی سراسر تهران 88959591

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای مجوز ز اتحادیه های مربوطه ، نمایندگی های معتبر و تکنسینهای مجرب ، متعهد و کارآمد مفتخر است انواع ظرفشویی های خانگی ، صنعتی و رومیزی و .. را در محل با ضمانت نامه 12 ماهه رسمی تعمیر نماید . ( تعمیرات ، نصب و راه اندازی انواع ماشین ظرفشویی ) ( تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران)

با آی پی امداد همراه شوید و اطلاعات خود را در زمینه لوازم خانگی غنی کنید .

  

بیشترین مشکلاتی که برای مشتریان در ارتباط با تعمیرات ماشین ظرفشویی به وجود می آید به شرح زیر می باشد .

1 : ظرفها را خوب نمیشرد 2 : آب را تخلیه نمیکند 3 : ظرفشویی روشن نمیشود 4 : لکه روی ظرفها باقی میماند 5 : ظرفها را خشک نمیکند.

جهت اطلاعات بیشتر از سوالات مشتری و جواب آنها در ارتباط با تعمیرات ماشین ظرفشویی کلیک نمایید .

تعمیرات ماشین ظرفشویی

نکاتی مهم در ارتباط با ماشین ظرفشویی

1 : بیشتر ظرفشوییهای مدرن موجود در بازار دارای سیستم عیب یاب میباشند ، که به محض اینکه ظرفشویی شما ایراد سخت افزاری یا نرم افزاری پیدا کند توسط صفحه نمایشگر یا چراغهای موجود بر روی صفحه پنل کد مربوطه خطا را به شما نمایش میدهد ؛ به طور مثال : لطفا شیر آبب ورودی را چک نمایید و یا اینکه درب دستگاه باز می باشد ... در غیر این صورت جهت خدمات با ما تماس حاصل فرمایید .

2 : در صورتیکه چنانچه شما 144 پارچه ظرف را داخل سینک ظرفشویی خود بخواهید بشویید در خوشبینانه ترین وضعیت بیش از 200 لیتر آب مصرف می کنید بغیر از زمانی را که در حالت ایستاده جلوی سینک صرف نموده اید . همانطور که ملاحظه میفرمایید در بهینه کردن مصرف به صلاح شما استفاده از ظرفشویی میباشد .

3 : طریقه شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی

چنانچه ظروف شما جرم چربی گرفته‌اند و شست‌وشو را با دست انجام می‌دهید ، کافی است سینک را از آب پر کنید، نصف فنجان جوش‌شیرین معمولی به آن بیفزایید و ظروف را در آن قرار دهید. خواهید دید که جرم چربی را کاملا می‌برد.

سرکه بریزید
افزودن سرکه به آب داخل سینک نیز نتیجه خوبی دارد. زیرا سرکه در از بین بردن لکه‌های چرب به‌عنوان یک «برنده ملایم عمل می‌کند و در ضمن، اثر ضدعفونی‌کنندگی نیز دارد. بهتر است شست‌وشو را از ظروف تمیز‌تر شروع کنید و به ظروف کثیف و چرب خاتمه دهید. به این ترتیب، لازم نیست آب سینک ظرف‌شویی را چند دفعه عوض کنید.

مایع ظرفشویی
ته مانده‌های صابون را جمع کنید و آنها را در یک قوطی رنده کنید. سپس یک یا دو قاشق سوپ‌خوری جوش‌شیرین و آب‌جوش به آن بیفزایید. مخلوط را در یک قوطی مایع ظرفشویی خالی کنید و حالا مایع ظرفشویی خانگی آماده است! با این کار، هم به اقتصاد خانواده کمک کرده‌اید و هم در چرخه بازیافت سهمی داشته‌اید.

بهره‌گیری بهتر از ماشین ظرفشویی

برای اینکه بیشترین بهره را از ماشین‌ظرفشویی ببرید ، ظروف را در جهت افشانه آب در آن بچینید و دهانه لیوان و فنجان‌ها را به سمت پایین قرار دهید.

4 : زیاد پودر نریزید استفاده بیش از حد از شوینده های ماشین ظرفشویی موجب ایجادخراشیدگی روی ظروف شیشه ای می شود ، پس در این مورد هم یادتان باشد که مصرف شوینده بیشتر سبب تمیزی ظرف ها نمی شود و مشکلات دیگری ایجاد می کند.

5 : فیلتر ها را کنترل کنید ؛ اگر ظروف شما بعد از شست و شو تمیز و براق نیستند ، ممکن است فیلتر های ماشین ظرفشویی به تعویض یا تمیزکاری نیاز داشته باشند ، شاید هم ذرات غذا بخش اسپری کننده آب را مسدود کرده جو کنید یا از باشند . به هرحال بهتر است علت را خیلی زود جست و تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید تا انرژی را بی جهت تلف نکنید و مجبور نباشید ظرف ها را دوباره با دست بشویید.

جهت اطلاعات بیشتر کلیک نمایید .

چه کسی ماشین ظرفشویی را اختراع کرد؟

جالب است بدانید مخترع ماشین ظرفشویی یک زن بوده!بله، یک خانم ثروتمند به نام «ژوزفین کوچران» ماشین ظرفشویی را در سال ۱۸۸۶اختراع کرد. این خانم به خاطر ثورت بی حد و حصرش مرتب در حال مهمانی دادن بود و در مهمانی های مفصلش بسیاری از ثروتمندان شرکت می کردند. اگرچه ظرف های کثیف باقیمانده از مهمانی های خانم کوچران را خدمه او می شستند، اما او اصرار داشت ظرف ها با سرعت بیشتری شسته شوند و ظروف کمتری هم حین شستن بشکنند. بالاخره خانم ثروتمند تصمیم خودش را عملی کرد و چون چنین دستگاهی تا آن زمان ساخته نشده بود، او شخصاً ساخت آن را به عهده گرفت. ماشین ظرف شویی خانم کوچران به شکلی طراحی شده بود که ظرف ها، فنجان ها و نعلبکی ها درون آن چیده می شدند، بعد به وسیله یک موتور، آب و ماده شوینده به ظروف اضافه می شد و ظرف ها شسته می شدند.دوستان خانم کوچران همه جا در مورد این ماشین صحبت کردند و به زودی سفارش های زیادی برای ماشین فوق به خانم کوچران رسید. او اختراع خود را در نمایشگاه جهانی شیکاگو در سال۱۸۹۳ به نمایش گذاشت و باعث تعجب خیلی ها شد.

لینکهای مرتبط

از ماشین ظرفشویی بیشتر بدانید

توصیه هایی از ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی

آاگ ،  بوش ،  دوو ،  جنرال الکتریک ،  آدمیرال ،  سامسونگ ، ال جی ،  بکو ،  زیمنس ، ویرپول ،  کنوود ، وستینگهاوس ،  فریجیدر ،  هیتاچی ،  اسنوا ، بلومبرگ ، کن مور ،  آریستون ، ، ماژیک شف ،  ناسیونال

تعمیرات ماشین ظرفشویی

تلفن نمایندگیهای تعمیرات ماشین ظرفشویی در سراسر تهران

1 : شمیرانات ، اقدسیه ، آجودانیه ،داراباد ، سوهانک ، تجریش و…

(20 خط ):26154968

2 : شمال ، نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

(20 خط ):22729703

3 : غرب ، آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و …

(20 خط ):44840509

4 : کوی فراز ، بوعلی ، میدان کتاب ، شهرداری و…

(20 خط ):88986181

5 : شهرک غرب و سعادت آباد

5_88972002

6 : مرکز ، یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

(20 خط ):88959591

7 : شرق ، تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

(20 خط ):77170036

8 : جنوب ، انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

(20 خط ) :66715774

در صورت هرگونه مشکل ، انتقادات یا شکایات با شماره 09123336936 تماس حاصل فرمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.